Selasa, 1 November 2011

Cerita atuk for Khairan

1.11.2011 mmg cantik no. tu so number tu juga membuatkan aku sedey bila blog no 2 aku & cerita2 khairan hilang ntah kemna??? might be tenet kat opis aku nih bengong2 sket ... mmg klu buka me & khairan akan terganggu sbb kena click unsupported so aku terpikir gak rasa nk benti dari berblog tp ati nak berblogkan utk sesuatu wlupun aku ni bukanlaa kaki berblog so 1.11.11 aku buat gak blog utk ke yg 3 selepas happyrudy tertido sekian lamanya sob sob sob.


Azizah Binti Abdullah~my mother in law iaitu bonda kesayangan papa or Mr.housemate aku ..... aku selitkan gmbr ni supaya tahun2 yg akan dtg khairan bule tau dari blog2 nih since umur atuk dah 73 tahun & khairan just 2 yrs 10 mos at this moment wlupon dah berumur tapi she's kuat & berkeyakinan tinggi. Caya tak? caya.


Mana tak aku penah mencuba, hihihihi so devil punya menantukan..x sengaja pon.


Masa raya, mama x nak nyusahkan atuk tp biasalaa ati seore ibukan .. nk gak menyediakan untuk anak2nya so mama just bantu yg ala kadar ... yg selebihnya atuk yg buat. Wlupun atuk giat berposa, ngerjakan solat tp atuk gah seore2 buat & memasak daging hitam smpi prefecto wlupun atuk x jumpa tepung ubi tapi mama kira salute lorr .. xde pon bunyi atau rungutan. Just atuk cool tp sumernya clean & ready.. ready for eat laa. so Khairan mesti tau yg atuk ni mmg bersemangat, mama doakan agar khairan pon cam tu ~ wlupun ego lelaki ni tinggi tp mesti ade semangat jgn cepat ngalah atau mengecewakan ati seore tau ...



Wlupun sumtimes mama x sendapat nga atuk tp ati mama baik .. saja2 nak bercanda utk hiburkan ati atuk. Di kala ni, atuk duk kat kmpung, Kuala Kangsar, Perak. Kira berani gak atuk khairan nih. Alhamdulillah laa Allah slalu melindungi atuk. Wlupun xde ore menemani tp atuk cukup makan, minum, pakaian & perlindungan wlupun rumah atuk x laa sesebesar mna tp mak Su @ Acu laa yg nyediakan. Setiap kali, Khairan balik melawat atuk .. rumah tu yg selalu Khairan bermlm & lena .. wlupun x sehebat sebanglo namun atuk akan siap bantal kekabu yg empuk utk khairan so mama harap khairan juga jd anak yg soleh didunia & akhirat.Amin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan